Receptioniste assistentie en persoonlijke ondersteuning
Accommodatie faciliteren
24h noodhulp
Administratieve ondersteuning
Telefoonnummer, fax, internet, e-mail
Mentorschap
Bibliotheek
Audio en visuele bibliotheek - materialen beschikbaar om te lenen, gratis
Screening room
Gratis WIFI toegang
Computer in elk klaslokaal
Verwarming
Airconditioning
Rolstoel toegankelijk
Terras
Relax ruimte
Drank en koffie automaat
Cultureel programma
Weekend activiteiten
Emotionele ondersteuning
KLACHTEN
Wij voelen ons ertoe verplicht om al onze studenten een hoge kwaliteit te bieden. In het geval er iets niet goed gaat zouden wij dat graag zo snel mogelijk willen weten. We vragen je dan ook om ons gelijk te lichten zodra het probleem zich voordoet zodat wij een oplossing kunnen vinden binnen 24 werkuren.
Hoe een klacht in te dienen:
Dien je klacht in op de receptie van de school. Dit kan via telefoon, email, Skype of in persoon.
Vervolgens leggen we uit hoe het proces verder gaat.
Send this to a friend
We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft. Als je deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.OkLees meer